It_s the Thought That Counts
S2, E3: After Forrest gifts a water gun to Noah, Ben and Michele quickly take it away, and the group has a frank discussion about racial injustice. Also, Wade is trying to figure out how to celebrate Shannon_s birthday since their relationship is so new.