It's Tough Being an Idol
S1, E6: At the audition, Rena finally gets a chance to talk to Mystery Kiss in person and ask about Mitsuya Yuki, but her probing questions catch Yamamoto's attention. Odokawa enlists Dobu's help to rescue Kakihana.