I've Totally Shredded My Cheese / Heloise's Wish List
S1, E2: I Totally Shredded My Cheese: After Jimmy's new catch-phrase launches him into superstardom, Lucius decides he wants in on the craze. Heloise's Wish List: When Lucius fires Heloise, Jimmy makes her a list of all the fun things she can now do.