Jaaaaaaaags
S2, E6: Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May try to prove that old Jaguars are not only stylish and roguish, but also strong and reliable with a road trip across Colorado featuring a dirt track, a dangerous runway and a brave attempt to go skiing in cars. Plus Luke Evans and Kiefer Sutherland go head-to-head in Celebrity Face Off.