Jack
S2, E17: The SWAT team tries to zero in on the next target of a carjacking ring that's using deadly force to boost luxury vehicles all over Los Angeles. Also, Hondo takes a big step to help his childhood friend's incarcerated son, Darryl, and SWAT team leader Mumford weighs a major decision.