Jacques Pepin
S17, E2: Chef Jacques Pepin starts off by making an Arctic Char with Tomato and Mini Savory Cheesecakes. Ming does his own version of Arctic Char, poaching it in olive oil and serving it up on one of his favorites: sushi rice cakes.