Jagged Jungle
S1, E1: On the first leg of his epic journey across South America, wilderness explorer Hazen Audel tackles the mighty Atlantic Forest. Battling snake-filled swamps and a deadly waterfall descent, Hazen follows the sun west to the territory of the Guarani people. Here he plays his part in a traditional game-hunt before joining the villagers for a ritual harvest festival feast.