Jailbait
S2, E13: When a newly released prisoner misses two back-to-back parole meetings, the squad is called in to track him down after the suspect’s therapist expresses concerns over his mental state. Meanwhile, Raydor invites a therapist, Dr. Joe Bowman (recurring guest star BILL BROCHTRUP – NYPD Blue, Shameless), to the office to evaluate Rusty over a game of chess. ESAI MORALES (NYPD Blue, Caprica) also guest stars.