James/Tipps
S1, E1: Two couples attempt to improve their relationships with a diet of daily sex for one week. Chantal and Derek James are a middle-class couple struggling to keep romance alive while dealing with their three young children. Meanwhile, the Tipps need to spice up their love-lives, as husband Galen is too uptight and his wife Marilyn wants to loosen him up.