S3, E6: After a young runaway is murdered and thrown in a trash can, the Major Crimes unit is led on a long, puzzling hunt to find the deceased girl's killer - and the girl's identity. Meanwhile, Raydor consults her estranged husband, Jack (guest star TOM BERENGER – "Hatfields & McCoys", Inception, Platoon), about a big proposition she has for Rusty.