Jane Goodall and Charlize Theron
시즌 5, 에피소드 1: Award winning Primatologist Dr. Jane Goodall welcomes Academy Award winning actress Charlize Theron to the Tchimpounga sanctuary in the Republic of Congo, where Goodall works to save endangered, orphaned chimpanzees. The episode also features Theron working with the young people of South Africa on AIDS prevention.