Japan 'Beast' History Part 1
S1, E4: Throughout Japan, giant beasts rampage - products of pollution, warfare, and horrific experiments. Superhumans are building their reputations fighting the new threat, gaining the public's respect… and the attention of the Superhuman Bureau.