Japan
S1, E6: From perfectly punctual bullet trains to meticulously assembled pieces of sushi, Japan is renowned for its craftsmanship, artistry and commitment to excellence in all endeavors. In Japan, David explores the concept of mastery by meeting with people who spend a lifetime refining a single skill.