Jasmine Tookes
S11, E21: On an allnew episode of Ridiculousness, supermodel Jasmine Tookes joins Rob, Chanel and Steelo to catch some FALLEN ANGELS, hit the gym to get INSTASWOLE, and check out some new wardrobe ideas in HIGH FASHION.