Jax Cracks
Сезон 3, серия 17: Jax struggles to stay loyal to Tom, but Stassi teaches Kristen how to make Jax reveal Tom’s alleged cheating. James apologizes to Kristen to salvage their relationship. Lisa teams up with Lance Bass to host a puppy adoption at PUMP.