Je Ne Sais What?
S4, E12: When Lawyer Elsbeth Tascioni is arrested putting a case she's working on in Jeopardy, Alicia, Will and Diane step up to aid the quirk Litigator. Meanwhile, Peter is presented with conflicting pieces of advice from Eli and Jordan. Carrie Preston, Maura Tierney and T.R. Knight guest star.