Je-Rome Wasn't Built in a Day
S2, E11: Melanie cautiously agrees to go on a date with a new guy name Jerome at the sky box for the Sabers game. Meanwhile, Kelly and Tasha compete to get an endorsement deal for Jason and Malik.