Jed Buys Stock
S1, E5: When Drysdale suggest buying good stock, Jed quickly buys some cows, pigs and chickens. Meanwhile, Granny has plans to sober up Mrs. Drysdale, who the family believes is a lush. And Mr. Drysdale is trying to hide the new hillbilly neighbors from his wife.