Tanked Jeff Dunham's Tank for Dummies
S9, E5: Ventriloquist Jeff Dunham wants a theater-themed tank starring his characters Peanut, Walter and Achmed! The addition of a submerged chandelier gets challenging when Jeff insists it light up!