Jefferson's Desk/Jeu de Course
S4, E6: A seller claims he has President Thomas Jefferson's desk; Jon tries his luck with an antique horse racing game, and Paul gives his teenage son Elijah a shot at his first consignment - a 2.5-ton US Army truck that can drive underwater!