Jenna Marbles
S4, E8: On an all-new episode of Ridiculousness, Internet sensation Jenna Marbles and Rob breakdown the web's best "Face Lookers," people whose injuries are "Selfie Inflicted" and the recent "Nerf-pocalypse."