Jeopardy
S3, E22: Ziva is in shock when a routine tactic she uses to subdue a suspect might be the cause of his sudden death. As Ducky and Abby work to clear Ziva's name, Gibbs learns that Director Shepard has been kidnapped by their dead suspect's brother.