Starring Jeremy Renner
S3, E46: Jeremy Renner - one of Hollywood's most talented - gives Larry a crash course on landing multiple blockbuster movie roles, details his interests outside of acting, & even unveils a recent splurge in a revealing game of If You Only Knew.