JerseyZilla & HerRoyalZilla
Сезон 12, серия 6: JerseyZilla Holly drops a bombshell & her sister-wife plots revenge, leading to a runaway bride. HerRoyalZilla Lamesha fires her wedding coordinator then her bridesmaids engage in an epic battle of shocking proportions.