Jess and Julia
Сезон 1, серия 11: Nick panics when Julia (guest star Lizzy Caplan) doesn’t want to put a label on their relationship. Meanwhile, Jess enlists Julia to help her get out of a traffic ticket, Winston reconnects with a former booty call (guest star Kali Hawk) and Schmidt is baffled as to why his shower towel is always damp.