Jessica Alba, Wilmer Valderama, Tom Arnold
S1, E3: Jessica Alba is tormented by a naked shopper, thinking that the SUV belongs to Ashton, a jealous boyfriend in a love triangle feud destroys Wilmer Valderrama's (That 70's Show) SUV and Tom Arnold drops off his brat kid with Ashton's newly hired assistant.