Jimmy Haakenson
S1, E3: Detective Jason Moran re-opens the case of serial killer John Wayne Gacy. Unbelievably, 8 of his 33 victims were unidentified. The grieving family of St. Paul boy Jimmy Haakenson, missing for 40 years, wonder if he had been a victim of 'The Killer Clown'?