Jingle Balls
시즌 4, 에피소드 12: During the holidays, Grace (Debra Messing) is hired as seasonal help to decorate the display windows of fashionable Barney's while Will (Eric McCormack) meets a ballet dancer but is too embarrassed to introduce his friends. Parker Posey ("The Anniversary Party") returns to guest-star as the store manager. Sean Hayes and Megan Mullally also star.