Jitters
Сезон 1, серия 8: Clark and Lex team up to rescue members of Clark's high school class after a janitor, Earl Jenkins (Tony Todd), takes them hostage in LuthorCorp's Smallville Fertilizer Plant No. 3. Jenkins claims his deadly "jitters" were caused by a mysterious contaminant, and he threatens to kill everyone unless he is shown a secret sublevel -- which Lionel Luthor (recurring guest star John Glover) denies ever existed.