Joey & Erika
S25, E101: Erika and Joey used meth together on their first date, beginning a drug-fueled romance that has wreaked havoc on their families. Joey's family refuses to be around Erika, leading to tension in the relationship. With the couple now living in a shed and cut off from their children, both families must come together to save Erika and Joey before it is too late.