Joey and Stacey and...Oh Yeah, Jesse
시즌 3, 에피소드 12: Joey Gladstone's new girlfriend, Stacey, points out that Jesse is too bossy towards Joey. Jesse realizes that Joey's ad ideas are just as good as his. Comet chews up homework, a tie and a bear!