John / Kevin / Helena
S9, E20: A disgruntled contractor executes the city officials he believes wronged him, but one, the City Attorney, fights back. A dream sailing trip turns into a deadly nightmare when a catamaran capsizes in a ferocious North Atlantic storm. And a 17-year-old woman is abducted at knifepoint and sexually assaulted repeatedly over six hours.