John Doe
Сезон 2, серия 14: Michael, Lincoln and Kellerman face several roadblocks as they attempt to capture a protected Terrance Steadman; tragedy strikes the Mahone family; Bellick turns sour when a fellow inmate turns sweet on him; C-Note faces life on the run as a single parent; and T-Bag forces the Hollander family to play house with him.