Johnny McKee
S1, E7: Madsen and Hauser hunt down Johnny McKee, a former Alcatraz inmate and vicious killer with a background in chemistry. It’s a race against time before McKee horrifically poisons more innocent victims. Meanwhile, more details emerge about Madsen’s grandfather.