Joint Custody
S2, E19: When Roger finds out that Hayley's boyfriend, Jeff, is wanted in Florida for smuggling marijuana, he and Stan turn into bounty hunters and chase Jeff across the country. However, when the truth behind the matter is revealed, Roger is left with his tail between his legs and Stan steps in to offer some fatherly advice. Meanwhile, Steve gets shocked trying to hot-wire Francine's car and is cursed with a gift.