Joker Is Wild/ First Time Out/ Take My Granddaughter, Please
S1, E6: A washed-up comedian has no shame as he tries to make a comeback, while a doting grandmother tries to play matchmaker between Doc and her granddaughter. Also, fraternity brothers try to help one of their own find romance.