Josephine's First Tea Party!
시즌 1, 에피소드 4: Duff Goldman plans baby Josephine's first tea party and makes recipes perfect for tiny fingers to grab, like Mini Quiches filled with bacon and cheese, layered Mini Joconde Sponge Cakes and his decadent Mini Fudge Bites.