S8, E303: Josh Gates talks all things Shark Week with legendary comedian Jeff Foxworthy, Forrest Galante star of "Extinct or Alive: Land of the Lost Sharks" and shark expert Paul de Gelder who has the inside scoop on "Will Smith: Off The Deep End."