Journey to Regionals
S1, E22: The moment New Directions has been waiting for has finally arrived: it’s time for Regionals! But when Sue pulls a fast one on Will and the glee clubbers, their chances at the title could be compromised. Meanwhile, Quinn’s life changes forever in the Season Finale episode of GLEE. Musical performances include “Faithfully”, “Any Way You Want It/Lovin’ Touchin’ Squeezin’”, “Don’t Stop Believin’”, “Bohemian Rhapsody”, “To Sir With Love” and “Over the Rainbow”.