Joyriding
시즌 2, 에피소드 6: While out on a jog, Severide (Taylor Kinney) comes across a secluded and empty construction site and encounters a young boy who has been trapped in a backhoe loader and is in dire need of assistance. Boden (Eamonn Walker) and McLeod (Michelle Forbes) continue to butt heads about the future of the firehouse and Boden breaks news about his future to Casey (Jesse Spencer). Meanwhile, it's election day for the union presidency and Mouch (Christian Stolte) and Greg Sullivan (guest star Eric Slater) have a debate on Otis' (Yuri Sardarov) podcast. With rival bar Game Day's future in peril, the finger is being pointed at Molly's.