Joy's Mom
S4, E23: When Joy's mother pays her daughter a visit, she drives Joy up the wall with her constant criticism, and Eddie makes a valiant attempt to ease the tension. Meanwhile, Eddie meets with a publisher who wants to turn Eddie's manuscript into a children's picture book.