Judgment, Pt. 2
JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders E22: Polnareff revives his sister Shelly using one of his three wishes, but is then attacked by her. The enemy Stand user, Cameo, then says he'll grant Polnareff's last wish and revives Avdol, but the newly risen Avdol joins Shelly in trying to eat Polnareff alive.