S1, E3: Craft and his friends have come to take back the mysterious man who lost his memories. However, they are cornered because of the incident that he caused... They are up against the worst possible race, the warmongering Disckonians. Their spaceship restrained, the apartment surrounded, Craft and the others have nowhere to run. Yukitaka is also caught up in the middle. In the time they have left, the only hope they have resides in the lost memories of the man. Will they really be able to escape this situation in one piece? The full truth revealed, they all stand frozen in their tracks, dumbfounded. But, knowing the truth, Yukitaka has something he must say... With a shocking conclusion, this is the finale of the 3-part prologue!