Juice
S2, E5: Janine is thrilled to help introduce a new beverage to the cafeteria, but it ends up causing unexpected consequences for the students, teachers and school plumbing system. Elsewhere, Melissa clashes with her new aide, Ashley, who brings more disruption than help to the classroom.