Juicy Box
S8, E5: A family-run Haitian juice bar and restaurant in Brooklyn, NY has fallen into utter chaos after the owner’s children, who value partying and having fun over the success of their father’s business, take over management. Gordon Ramsay steps in to completely transform the restaurant when the owner is given a 60-day deadline to turn a profit.