Julia vs. Julia Julia contra el pasado
S1, E6: Jaime succeeds in getting Julia to be reconsidered to work at Televisa, but first she must apologize to Lucia. Julia organizes a dinner at the same restaurant where Lucia will be in order to make peace with her enemy.