Julianna Margulies
S1, E1: Award-winning actress Julianna Margulies visits Ina Garten at home in the Hamptons, where they share Real Margaritas. They pick herbs from Ina's garden for Julianna's Halibut with Herb Butter and then head to the beach in Ina's convertible.