Сезон 1, серия 14: When a woman who was raped refuses to press charges for fear her husband will say she brought it upon herself, Licalsi acts as a decoy in an attempt to trap the prime suspect. Meanwhile, Kelly, Sipowicz and Medavoy track down a cross-dressing male killer.