Jumping the Gun
S2, E11: Brian "Smash" Williams (Gaius Charles) is facing a lot of pressure as many major colleges are looking for a verbal commitment to their program and he has his heart set on one. Elsewhere, tension is still high between Coach Taylor (Kyle Chandler) and Tim Riggins (Taylor Kitsch), with regard to Julie (Aimee Teegarden), and Tim does not know where to turn. Meanwhile, Coach Taylor is feeling the stress as he prepares the Panthers to take on Laribee High School in the biggest game of the season. Back at home, Tami Taylor (Connie Britton) and her sister continue to see things differently, which eventually leads to the Taylor’s asking her to leave.