June 13th - Part Two
S1, E8: In the wake of an unspeakable tragedy, Erica Kravid (Rya Khilstedt) puts her dark plan into motion with Renautas. Hiro (guest star Masi Oka) and Angela (guest star Cristine Rose) are tasked with an important mission that could change the course of humanity. In Odessa, a distraught Luke (Zachary Levi) and Joanne (Judi Shekoni) come to realize their tragic mission after the loss of their son. Meanwhile, Noah Bennet (Jack Coleman) has an unexpected reunion with Matt Parkman (guest star Greg Grunberg). In Japan, the origins of Miko (Kiki Sukezane) come to light. Elsewhere, the truth behind Carlos' (Ryan Guzman) military service is revealed.